Niezawodne samochody dostawcze – jaki dostawczak jest najmniej awaryjny?

Każdemu zależy na aucie, które będzie rzadko trafiało na podnośnik do mechanika. W szczególności osoby specjalizujące się w branży budowlanej, energetycznej, transportowej czy też przeprowadzkowej chcą, aby auto służyło i się nie psuło. Oczywiście dbając o regularne przeglądy, wymiany olejów oraz filtrów, przedłużymy jego żywotność.

Najmniej awaryjne auta dostawcze – jaki samochód wybrać?

Zanim zaczniemy, odpowiedzmy sobie też na pytanie: dlaczego warto zainteresować się autami elektrycznymi? Są to bezemisyjne oraz spełniające wszystkie normy UE samochody. Auta Mercedes Benz nie tylko cieszą się wysoką jakością, ale komfortem i elastycznością. Pozwalają na ładowanie ich nie tylko w specjalnych stacjach, czy też wallboxach, ale CCS daje również możliwość ładowania samochodu w zwykłym gniazdku domowym. W tym roku Mercedes Benz oferuje nam bogaty wybór różnych aut dostawczych. Jaki jest zatem ranking najmniej awaryjnych aut dostawczych?

Niezawodne dostawczaki

Mercedes eVito Tourer

Doskonały elektryczny samochód o przeróżnym zastosowaniu. Posiada 9 miejsc, które można również zdemontować i cieszyć się dużą przestrzenią za siedzeniem kierowcy. Dzięki takiej technologii, możemy używać go do transportu pracowników, rodziny, ale także przetransportować najważniejsze materiały. Samochód ma 116 KM oraz do 265 km zasięgu, a wygodne siedzenia pozwalają cieszyć się komfortem podczas podróży. Samochód jest cichy i niezawodny. Specjaliści testowali silnik auta przy temperaturze – 30 °C, dzięki temu odpali on w każdych warunkach, a ocynkowane podwozie zabezpiecza auto przed korozją.

Mercedes Sprinter Tourer

Auto o wszechstronnym zastosowaniu, które możemy spotkać w dwóch wersjach: standard i długa. Różnica między nimi jest długością auta. Wersja długa daje nam pojemny bagażnik mimo 9 miejsc. Takie rozwiązanie jest doskonałe dla całych brygad, które muszą nie tylko się przetransportować z miejsca na miejsce, ale także przewieźć najpotrzebniejsze materiały. Jednak to nie wszystko. W razie potrzeby, jest możliwość podłączenia przyczepy o masie do 3,5 tony. Duża funkcjonalność auta pozwala na jego wszechstronne zastosowanie.

Mercedes eSprinter Furgon

Pojemny i przestrzenny bus, który może pochwalić się ładownością do 958 kg i przestrzenią ładunkową równą 11 m. Producent daje możliwość wyboru wielkości akumulatora, dzięki temu można naładować auto nawet w 20 min do 80%. Taki wynik pozwala na punktualne i szybkie transporty. Ten bezemisyjny dostawczak cieszy się dużym zainteresowaniem, nie tylko cichą pracą, ale także płynnością jazdy. Połączenie silnika elektrycznego i 25 lat doświadczenia przy konstruowaniu Sprinterów, pozwala nam zaufać Mercedesowi, że to auto jest na pewno niezawodnym busem dostawczym.

Mercedes Vito Mixto

Doskonałe auto dla fachowców i ich rodzin, ponieważ posiada pojemny bagażnik i 6 miejsc dla pasażerów. Różni się od Tourera, że nie ma szyb na całej długości auta, a tylko na wysokości siedzeń, a tył jest zabudowany. Mixto występuje w dwóch wersjach, długa i ekstra długa. Między nimi nie ma dużej różnicy w ładowności, ale jego przestrzeń z 3,6 m3 może się zwiększyć nawet do 4,1 m3. Takie połączenie jest nie tylko praktyczne, ale też ekonomiczne i komfortowe dla pasażerów i przewożonych ładunków.

Mercedes eVito Furgon

W tym aucie nie znajdziemy w nim 9 miejsc siedzących, ani przestrzeni ładunkowej równej 11 m3. Jednak może nas on przekonać do siebie niewielką konstrukcją, którą oferuje Tourer oraz pojemność ładunkową wynoszącą 6,6 m3. Pozwoli to nie tylko na komfortową jazdę elektrykiem, ale też komfortową jazdę autem o takich gabarytach.

Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
Czytaj więcej OK