Twoje bezpieczeństwo jest naszym priorytetem
Stale monitorujemy rozprzestrzenianie się wirusa COVID-19 po to, aby być w stanie w dowolnym czasie zareagować na dynamicznie zmieniającą się sytuację.
Zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów, współpracowników i partnerów należą do naszych nadrzędnych priorytetów, a działania w tym zakresie są stale aktualizowane w oparciu o informacje przekazywane przez Światową Organizację Zdrowia (World Health Organization – WHO) i rządy poszczególnych krajów.
Powołaliśmy specjalny zespół, który dba o dostosowanie naszych działań do aktualnych wytycznych rządu i służb sanitarnych.

Aplikacje i usługi dostępne online. Mercedes-Benz Aut Frelik dociera do Twojego domu.
Z przyjemnością doradzamy przez Internet.
W dalszym ciągu będziemy Cię wspierać przez Internet lub telefonicznie i zrobimy wszystko co, w naszej mocy, aby udzielić Ci pomocy w tym okresie.
Informacje na temat produktów są łatwo dostępne na stronach internetowych, podobnie jak aplikacje do konfiguracji czy wyszukiwania samochodów.

Zamówienia
Aktualne informacje na temat zamówień
Wszystkie zamówienia są na bieżąco realizowane, a doradcy handlowi dostępni do Twojej dyspozycji. W przypadku dodatkowych pytań odnośnie zamówień prosimy o bezpośredni kontakt z wybranym salonem Mercedes-Benz.

Usługi serwisowe
Aktualne informacje na temat serwisu
Wszystkie umówione wizyty są na bieżąco realizowane. Doradcy serwisowi pozostają z Tobą w bezpośrednim kontakcie. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z wybranym z naszym serwisem.
